נחשף: כך הרשימה המשותפת תנסה להשפיע על הבחירות

נתי קאליש 1 Comment on נחשף: כך הרשימה המשותפת תנסה להשפיע על הבחירות

אמש פורסם כי ראש המודיעין ברשות הפלסטינית מאג׳ד פרג׳ נפגש בחשאי ברמאללה עם ראשי הרשימה המשותפת, בניסיון להשפיע על תוצאות הבחירות בישראל | במפלגות הימין הגיבו לפרסום בחריפות, והזהירו מפני הקמת ממשלה שתסתמך על קולות המשותפת

ראשי הרשימה המשותפת צילום: פלאש 90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בעקבות הפרסום בערוץ 12, שראש המודיעין ברשות הפלסטינית מאג׳ד פרג׳ נפגש בחשאי ברמאללה עם ראשי הרשימה המשותפת, בניסיון להשפיע על תוצאות הבחירות בישראל, הימין תוקף בחריפות את הרשימה המשותפת.

בפרסום נאמר, כי פרג׳ הציע לאיימן עודה, אחמד טיבי וסאמי אבו שחאדה לצרף מחדש את רע״מ למשותפת כדי להעלות את אחוז ההצבעה בחברה הערבית ולמנוע מנתניהו 61 מנדטים להקמת ממשלה בראשותו.

יו״ר הציונות הדתית ח״כ בצלאל סמוטריץ׳ הגיב ואמר: "הם תומכים בטרור, מבקרים מחבלים, קושרים קשר נגד הדמוקרטיה הישראלית ומקבלים משכורת מכל אחד ואחת מאיתנו".

"לעודה, טיבי ואבו שחאדה אין מקום בכנסת ישראל. מה שעצוב באמת זה ששקד, סער לפיד וגנץ רוצים להקים ממשלה עם האנשים הללו" הוסיף סמוטריץ'.

ממפלגת הליכוד נמסר: "‏אבו מאזן פועל למען יאיר לפיד כדי לקדם מסירת שטחים והקמת מדינה פלסטינית. אסור לתת לזה לקרות".

יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר הגיב וכתב: "מי שמשתפים פעולה עם אויבי מדינת ישראל, במטרה להשפיע על הבחירות בישראל, הם בוגדים, תומכי טרור שמקומם בכלא. מפגש עם מי שמממן משכורות למשפחות של מחבלים לא יכול לעבור בשתיקה וראוי שתיפתח חקירה מיידית. בעזרת השם נקים ממשלת ימין מלא מלא, ללא תומכי הטרור וחבריהם מהשמאל ונחזיר את הכבוד הלאומי".

גם יו"ר מפלגת נעם ח"כ אבי מעוז הגיב: "במדינה מתוקנת חברי הכנסת של הרשימה המשותפת היו נעצרים ונחקרים בשב"כ על הפגישה שלהם עם ראש המודיעין הפלסטיני. הפרסום הזה מוכיח שוב כי אוייבי ישראל יודעים איזו ממשלה תילחם בהם ואיזו ממשלה תעניק להם מתנות".

דני דנון, המתמודד לכנסת ברשימת הליכוד הגיב: "זה מראה עד כמה אבו מאזן רוצה שהממשלה הנוכחית תישאר, הוא יודע מה יקרה ביום שהליכוד ינצח ויחליף אותם. לצערם היום הזה קרוב".



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    אינשאללה בקרוב יהא שמה "הרשימה המפוצצת "💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤